0
У кошику порожньо!

Закрити

Повернення та обмін

Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:
  • - якщо він не використовувався;
  • - якщо збережено його товарний вигляд;
  • - споживчі властивості, пломби, ярлики;

Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню):
  • - фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари
  • - парфумерно-косметичні вироби
  • - перо-пухові вироби
  • - дитячі іграшки м'які
  • - дитячі іграшки гумові надувні
  • - зубні щітки
  • - мундштуки
  • - апарати для гоління
  • - помазки для гоління
  • - гребінці, гребінці та щітки масажні
  • - сурдини (для духових музичних інструментів)
  • - скрипкові підборіддя
  • - рукавички
  • - тканини
  • - тюлегардинні та мереживні полотна
  • - килимові вироби метражні
  • - білизна готельна
  • - постільна білизна
  • - панчошно-шкарпеткові вироби
  • - товари в аерозольній упаковці
  • - друковані видання
  • - лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція
  • - пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • - аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • - вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • - товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • - інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)
  • - ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
  • - пропорційне зменшення ціни;
  • - безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
  • - відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Контактний Email: papaystore@gmail.com


Як повернути товар
1. Запакуйте товар
  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
  • Чек надсилати не обов’язково.
2. Заповніть форму повернення товару
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. 
Або заповніть форму Повернення товару (перейдіть за посиланням)

3. Куди приносити товар
Повернути товар можна у сервісному відділі, Вам повідомлять як це зробити наші менеджери, зателефонуте нам або напишіть Контакти (перейдіть за посиланням)

4. Як надіслати товар кур’єрською службою
Ви можете повернути товар кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.

Як надіслати товар до сервісного відділу?
Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти 
Оформляєте відправлення за реквізитами які ми повідомимо через сервіси розсилки.
Оплата доставки:
 - коштом відправника (якщо товар належної якості)
 - товар з дефектами, фабричним браком (сплачує Інтернет-магазин Papay)
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Після оформлення відправлення (повернення) товару у перевізника Нова Пошта, надайте нам номер транспортної накладної, після чого ми зможемо отримати повернення. 

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:
  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

Обмін/повернення товарів можливий за умови, що товар не втратив товарний вигляд.

5. Як мені повернуть кошти за товар?
Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті Повернення товару. У описі форми повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

Зазвичай гроші повертаються за 2-7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.


Ви можете повернути товар на протязі 14 днів від дати купівлі.